Jul 21, 2013

Lentokenttä

Mä oon aina vähän pelänny lentämistä, se on vaan jotenkin tosi turvatonta olla niin korkeella ilman että pystyy ite vaikuttamaan mihinkään. Viimeaikoina oon kuitenkin alkanu tykkäämään lentokoneista ja vaikka ne nousu -ja laskukohdat mua jännittääkin, niin pystyn jopa katselemaan ikkunasta ulos sen sijaan, että saisin jonkun itkuhysteeriakohtauksen. Asiaan on luultavasti vaikuttanu se, että paras kaveri asuis varmaan lentokentällä jos se olis mahdollista ja Wilma aina naureskelee mun paniikille.

DSC_0455
DSC_0446
DSC_0439

Nykyään kuitenkin mäkin tykkään mennä lentokentälle vaan istuskelemaan ja miettimään asioita, joskus ihan yksinkin! Viimeviikolla saatiin vihdoin aikaseks ajaa yhelle kalliolle kattomaan lentsikoita, jotka hyvällä tuurilla nousee tai laskee siitä ja tietysti tänään ne nousi, kun otin kameran mukaan :-D Mutta ei se mitään, kivaa oli silti kattoa niitä ja, no en oikeestaan voi sanoa et puhua, koska ei me kauheesti puhuttu. Lentokentästä on tullu Wilman myötä mullekin jotenkin "pyhä" paikka ja sinne on kiva mennä vaan möllöttämään.

Ei viitsitty olla siel kallioilla kovin kauaa, koska taivaalla näky aika tummia pilviä ja tosiaan, kun lentokoneet nous meitä kohti, niin ne oli meidän kohdalla ja sen verran korkeella, ettei niistä saanu kovin hyviä kuvia. Päätettiin sit käydä Starbucksissa ja lentokentän näköalatasanteella kattelemassa. En tiiä onko jo vähän huolestuttavaa, kun Starbucksin henkilökunta muistaa meijän nimet ja sekin, joka ei siinä kassalla ole niin moikkaa meitä ihan ilosesti.. Ai mitenniin käydään usein siellä?

DSC_0378
DSC_0450

Huomenna mulla on taas töitä koko päivän ja loppuviikko jatkuu vähän samaa rataa, muutamaa vapaapäivää lukuunottamatta. Ajattelin, että voisin kuvata jonkun videon ehkä, jos teillä ois jotain toiveita/ehdotuksia? :-) Nyt, öitä ja kivaa alkavaa viikkoa kaikki! ♥

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! ♥