Dec 30, 2013

Thames

Moikka taas pitkästä aikaa! Nettiongelma ei oo ratkennut vieläkään, oikeestaan se vaan mutkistui entisestään ja nyt me ollaan molemmat puhelimen nettien ja kahviloiden ilmasten wifien varassa ainakin toistaseksi, ennenkun me saadaan tänne se kunnon netti, joka on toivottavasti pian! :-D No ei sillä, että mulla olis kauheesti mitään postattavaakaan.


Joulu meni täällä vähän erilaisesti kun yleensä, viimejoulunkin olin pois kotoota Pariisissa mun kaverin iskän luona, mutta sillon ees juhlittiin joulua! Tänä vuonna olin yksin ja söin lähinnä suklaata ja katoin leffoja, haha! Sitten joulupäivän olinkin kokonaan töissä. Wilma lähti tosiaan käymään Suomessa yllättämässä sen sukulaiset, eikä se sitten muuta siellä oikeen ehtiny edes tehdä paitsi nähdä perhettä ja sukulaisia ennenkun palas tänne viihdyttämään mua ;-) Mullakin oli runsaat kolme päivää peräkkäin vapaata ja ollaan tehty kaikkea kehittävää kuten käyty leffassa, pelattu Simsiä ja katottu vähän lisää leffoja koneelta.. Mun kaveri oli tuonu Wilmalle mun kaikki Sims pelit, että voidaan sit tylsyyden iskiessä pelata niitä täällä ja sit kun mä avasin sen mun viimesimmän lisäosan niin siellä sisällä oli Täykkärien kolmannen tuottarin joku levy.... :-D Ei auttanu ku poistella niitä sitten ja pelata sillä peruspelillä joka alko kyllä kyllästyttää melko nopeesti, vaikka koukuttava peli onkin.


Käytiin myös yhtenä päivänä kävelee tossa Thamesin varrella, joka menee sopivasti tästä meidän kämpän vierestä ja siellä pääsee välillä kävelee jos nousu -ja laskuvedet sattuu sopivasti! Sai ihan kivoja kuvia, vaikka kesken meijän retken alkokin satamaan..

Nyt mulla alkaa koneesta vilkuttelemaan toi akkuvarotusvalo joten pistän tän postauksen nopeesti tulemaan ja toivottelen teille kaikille oikeen ihanaa viikkoa! ♥






No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! ♥