Feb 7, 2013

Back in business

Tuntuu siltä etten oo blogannut ikuisuuteen. Tää tauko kesti paljon, paljon pidempään mitä olin suunnitellut, mutta mä päätin että alotan kirjottamisen sitten kun se tuntuu taas hyvältä idealta. Mä hukkasin ihan täysin sen ajatuksen, minkä takia oon alkanut bloggaamaan! Oon siis pitänyt ihan totaalista lomaa täältä, en oo kannellu kameraa mukana ja sen huomaa kuvasaldon vähäisyydestä näiltä viimesiltä kuukausilta.

Ehkä vähän harmittaa, että poistin tauon alkaessa kaikki vanhat tekstit, mutta mua ahdisti se kaikki vanha ja halusin alottaa täysin puhtaalta pöydältä. Pari viimestä vuotta on siis pyyhitty nyt pois blogihistoriasta ja Prinsessaidean uusi aika alkaa tästä. :-)

Paljon on tapahtunut viimeaikoina, mutta tässä nyt vähän jotain pientä kurkkausta viimekuukausien tapahtumiin!

DSC_3261

Santun vuokraaminen on jatkunut normaalisti, tosin jonkun aikaa käyn vaan kerran viikossa kunhan kiireet koulun kanssa vähän hellittää :-) Heppajuttuakin saattaa siis joskus olla tulossa!

IMG_0706 IMG_0779

En tainnut ikinä kunnolla postata tästä meidän vaelluksesta? Ihana reissu ja uusia ystäviä, vaikkakaan vastoinkäymisiltä ei vältytytty..

DSC_3801 DSC_4187

Vietin oudon ja erilaisen, mutta todella ihanan joulun Fannin kanssa Ranskassa hänen isän luona! Haluatteko että kerron tarkemmin jostain vai tyydyttekö näihin sneakpeakeihin? Toivottavasti kaikki lukijat eivät oo kadonneet, mulla on ainakin ollut mielettömän kova ikävä teidän ihania kommentteja!

6 comments:

Thank you for leaving a comment! ♥