Feb 10, 2013

Comfy clothes


Ah, mikä sunnuntaiaamu kun herää pirteänä jo kymmeneltä, mutta voi makoilla sängyssä ilman mitään oikeita velvollisuuksia! Tää on jo mun kolmas sunnuntaivapaa putkeen, alkaa tuntua jo ihan luksukselta, vaikkei ne sunnuntailisätkään siellä palkkapussissa haittaa ;-)

10.2 001
10.2 003

Penkkarit ja abiristeily häämöttää jo ja mulla alkaa tulla pienoinen vaatekriisi, jos postiin ei alkuviikosta tupsahda mun viimeviikolla tilaamat vaatteet! Oon muuten vihdoin saanu mun huoneremontin melkeen loppuun, hah kauanpa siinä kestikin. Oliko kellään lukijoista muuten perjantaina tekstitaito? Jos joo, niin miten meni? Mä kattelin YTL:n suositusvastauksia niin mulla saatto mennä ihan ok ja sekös hymyilyttää! Mitään täysiä pisteitä tuskin tulee, vaikka tavotteet oon ehkäpä salaisesti asettanu melko korkeelle, mutta senhän näkee sitten vasta keväällä. Nyt vaan kauhee tsemppi päälle, että jaksais lukea vähän noita muitakin aineita!

10.2 002
10.2 004
10.2 005

Nyt makaan sivistyneesti mun lattialla, kuuntelen mun lempparilevyä - jota en kehtaa paljastaa, söin just parasta aamupalaa ja päällä on kivat ja mukavat vaatteet. Tiedättekö kun ostaa vahingossa jonkun vaatekappaleen josta tulee ihan ehdoton lemppari? Mulla kävi niin, kun oltiin siellä Ranskassa, olin fiksuna tyttönä jättäny pakkaamatta kollarit, koska me otettiin vaan käsimatkatavarat mukaan ja keksin noin tuhat ja yksi tärkeämpää asiaa mitä ottaa mukaan. Kuitenkin kun käytiin shoppailemassa yhtenä päivänä Fannin kanssa, totesin että mun on pakko saada kollarit joissa voin löhötä ja ostin maailman kivoimmat housut! Pidin näitä suunnilleen koko loppuloman päällä ja edelleen nää eksyy aika usein rentoilupäivinä jalkaan. Ja mikä parasta, nää ei oo semmoset pieruverkkarit joissa ei kehtaa mennä julkisille paikoille vaan jopa minä joka on tehny yhden mun kaverin kanssa sopimuksen "ei kollareissa kouluun", laittoi nämä jalkaan yhtenä todella huonosti nukutun yön jälkeisenä päivänä!

7 comments:

  1. Hei nytkun bloggaat taas nii ootko yhtään miettiny toteuttaisitko toivepostauksia? :-) oon iteki abi ja tajuun kyllä et nyt voi olla tooooooosi huono sauma mut joskus kun on aikaa insispistä niin se harrastushistoriapostaus tai sellanen mis on kuvia sun pukeutumisesta esim. yläasteella ja lukiossa vois olla kiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tottakai voin tehdä! :) Kiva jos vielä haluatte näitä!

      Delete
  2. YEEEEEE SÄ OOT BACK! Oon käyny tääl ainaki miljardi kertaa kurkkii josko oisit taas linjoilla :)
    ps. Jos teet harrastuksist postausta ni kai voit lisää kaikkii järkyttävii kuvii meist?! eeheheh ;) puspus muru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tottakai mul on tietokone täynnä kaikkii aarteita kisoista!! ;)

      Delete
  3. oi kuinka makee kännykän kuori, harmi että itellään sellanen puhelin johon ei oo hienoja kuoria : (
    just jonkun vastaavan oisin itelleniki aatellu kännyyn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyllä ärsyttävää :( mullakin oli ennen semmonen mihin ei löytynyt mitään.. Ootko koittanu katella netistä jos sieltä löytyis? :)

      Delete

Thank you for leaving a comment! ♥