Mar 27, 2013

Pienet teot

Aloin tänään miettimään sitä miten ihmiset toimii toisiaan kohtaan, koska mua ilahdutettiin ihan uskomattomalla tavalla tänään! Olin koulun jälkeen tankkaamassa ja laitoin lompakon siihen auton katon päälle "koska kyllä mä sen muistan siitä ottaa".. No arvatkaa muistinko? Se oli tippunu siitä jossain vaiheessa tielle, mutta eräs aivan ihana naisihminen oli poiminut sen siitä maasta, etsinyt mun numeron ja osoitteen Enirosta mun ajokortin avulla ja yritti soittaa mulle, mutta kun en vastannut niin hän kiikutti lompakon mulle tänne kotiin! Menin ihan sanattomaksi, en oikeesti keksinyt miten olisin voinu kiittää, koska mä en yhtään ihmettele vaikka joku olis vaan ottanu sen itselleen tai jättänyt sinne tielle.

Ilahduin niin paljon, tää nainen pelasti kyllä totaalisesti mun päivän (ja kenties koko viikon!!). No mitä tästä opinkaan taas - älä jätä sitä lompakkoa siihen katolle...

DSC_5194
DSC_5222
DSC_5235

Kävin tänään tallillakin ja oli niin ihana nautiskella kevät auringosta saikku-Santun kanssa! Kierrettiin taluttaen semmonen lenkki tallin pururadalla ja mua nauratti kun Santtu oli niin tohkeissaan ja nuuskutteli kaikkea maassa olevaa ihankun koira! Oon muutenkin ollut nyt niin ilonen, kun aurinko paistaa ja koulustressi on pikkuhiljaa väistymässä. Enää viikko niin matikan koe on ohi ja pääsen totaalisesti rentoutumaan, huh!

DSC_5164
DSC_5170
DSC_5182
DSC_5259
Kuvituksena asioita, jotka on tänään tehnyt mut iloiseksi!

Otsikkoon vielä palatakseni, ootteko te tehnyt jotain pieniä tekoja ilahduttaaksenne jotakin? Mä ostan aina välillä äitille kukkia ja iskälle karkkia tai jonkun levyn mistä luulisin sen pitävän! Lisäks tykkään lähetellä mun kavereille kuvia ja tekstejä joista ne saattais piristyä tai hiffata edes murto-osan siitä miten tärkeitä ne on mulle. Oon kerran ilahduttanut myös tuntematonta (toivottavasti!!), kun ostin kahvilasta ylimääräisen kahvin ja leivoksen seuraavalle joka ostaisi kyseiset tuotteet. Katsoin kerran telkkarista jotain ohjelmaa, jossa tehtiin noin ja päätin, että haluun itsekin kokeilla joskus! Myös pienet teot kuten hymyily vastaantulijalle voi todella tehdä jonkun päivän! Kertokaa te mitä pieniä tekoja teette piristääksenne muita tai mitkä teot teitä hymyilyttää? :-)

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! ♥