Aug 23, 2013

11 faktaa ja kysymystä

Sain ihanalta Sallalta tämän haasteen, jonka päätin nyt tehdä heti jottei se unohdu!

11 faktaa minusta

1. Pelkään pimeää. En tykkää yhtään olla kotona yksin jos ulkona on pimeetä. Oon tosi säästäväinen ja pidän sillon valoja melkeen joka huoneessa, verhot kiinni ja telkkari päällä :-D Oon myös usein sillon kääriytyny johonkin peittoon!

2. Rakastan villasukkia ja mulla on niitä ihan tuhottomasti! Raahaan myös villasukat aina mukaan, myös ulkomaille, vaikka oliskin lämmintä! Nimimerkillä Barcelonassa kaivoin ekana matkalaukusta villasukat ja suurin osa kavereista vaan nauro! Onneks mun huonekaverit oli fiksuja ja oli ottanu villikset myös mukaan, vink!

DSC00870
DSC_8495

3. Haluisin tietää miltä tuntuu olla julkkis! Oon semmonen ihminen (huomionhakunen, eiku täh..???) et saattaisin jopa tykätä siitä.. Tai sitten se ois tosi raivostuttavaa, kun ihmiset haluis tietää kaiken sun elämästä.

4. Oon lopettanut ihmisten arvostelemisen, jos en tiedä mitään heidän elämästä. Okei, ne jotka tekee itsestään ihan oikeesti idiootin, saatan sanoa kavereilleni, että mitähän se oikeen ajattelee. Mutta oon oppinut, että harva ihminen on sellainen millaisen kuvan itsestä antaa ulospäin.

DSC_0470
IMG_0820

5. Olin ennen aika yksinäinen, vaikka mulla oli paljon kavereita. Mulla oli muutamia vuosia sitten paljon kavereita muualla, kun täällä missä itse asun. Olin suuren osan vapaa-ajasta muualla, joten tän paikkakunnan kavereita näin vaan usein koulussa. Haaveilinkin pitkään semmosesta kaverista, jonka kanssa voisin olla täysin oma itteni, jonka kanssa voisin nähdä helposti ja melkein millon vaan. Semmosesta kenen kanssa vois puhua niin, ettei aina tarvii yrittää selittää mitä tarkottaa, kun toinen jo tietää! Eiköhän kaikki tiedä. No, se oli loppujen lopuks paljon lähempänä kun luulin :-)♥

6. Rakastan saippuakuplia!! Niitä on niin kiva puhaltaa ja ne on jotenkin tosi kauniita. Oon aina ekana puhaltelemassa niitä jos nään jossain semmosen purnukan!

7. Vihaan riitelyä varmaan eniten maailmassa. Vihaan kuulla riitoja ja vihaan olla niissä mukana. Jostain syystä jos riitelen jostain, vedän kaikki syyt omille niskoilleni ja tunnen siitä huonoa omatuntoa, vaikken olisi ees tehnyt mitään! Alan myös itkemään tosi helposti ja yritä siinä sitten olla katu-uskottava kun itket kiukusta.

8. Oon ehkä maailma utelian ihminen. Mun pitäis saada tietää kaikki, nyt ja mieluiten heti paikalla. En malta odottaa mitään tietoa ja mua kiinnostaa ihan kauheesti kaikki asiat. :-D En kuitenkaan sanois, et oon silleen huonolla tavalla utelias (paitsi ehkä joskus), enkä jankuta kaikkea tietoa jos joku ei halua kertoa.

9. Tykkään lukea mielummin kirjoja, kun katsoa elokuvia. Yritän aina kaikki saada lukemaan esim. Harry Potterit. Ne kirjat on vaan niin super hyviä, kun niissä tapahtuu paljon enemmän kun elokuvissa!

10. Haluaisin osata valokuvata paljon paremmin, mutta mulla ei oo kärsivällisyyttä opetella tarpeeksi.

DSC_6432.NEF
muotokuva4

11. Oon tällä hetkellä todella väsynyt ja mun aivot on niin jumissa, etten keksi enää yhtäkään faktaa :-D Paitsi että halusin pienenä tosi kovasti silmälasit. En tiedä miksi, silmälaseissa ei oo mitään vikaa, mutta oon onnellinen että mulla on hyvä näkö!

11 kysymystä

1. Mitä odotat eniten syksyssä?
Sitä, että saan alkaa käyttää huiveja ja neuleita ja laittaa iltaisin kynttilät päälle, kun ulkona on ihan pimeetä! Ja se kun tulee kotiin ja takka on päällä♥ Ja sitä kun lehdet vaihtaa väriä ja kaikkialla on kaunista! Ja sitä, että saa herätä ja nukahtaa sateen ropinaan. En tiedä miksi, mut syksy on aina ollu mun yks lempparivuodenajoista!

2. Millaiset aamu- ja iltarutiinit sinulla on?
Riippuu tosi paljon päivästä! Työiltoina tuun kotiin, usein syön vähän jotain, menen suihkuun ja pesen hampaat. Sitten makaan sängyssä ja käyn läpi puhelimen, twitterin, instagramin, facebookin yms ja menen nukkumaan. Vapaailtoina sitten yleensä muuten samat, mutta olen koneella vähän pidempään. Työaamuisin herään, syön, meikkaan, pesen hampaat ja kiiruhdan töihin! Vapaa-aamuina loikoilen vähän pidempään sängyssä, päivän ohjelmasta riippuen meikkaan ja syön. Sitten pesen hampaat ja teen, mitä ikinä onkin suunnitelmissa!

DSC_2517
DSC_6403.NEF

3. Jos saisit syödä vain yhtä ruokaa kuukauden aja, mitä se olisi?
Jäiks. Ehkä vesimelooni.

4. Mitä harrastat vapaa-ajallasi?
Nään kavereita, datailen ja hengaan mun perheen kanssa. Yritän myös käydä lenkillä/uimassa/salilla (jos sais sen salikortin taas hommattua...), usein oon myös lapsenvahtina!

5. Jos sinusta tehtäisiin elokuva, mitä biisejä sen soundtrackiin tulisi?
Tää on kauheen vaikee. Pitäis miettiä mitkä biisit kertoo musta ja mun aivotoiminta ei nyt ehkä riitä siihen. 

6. Mikä on suosikki vaatekauppasi?
Suomessa ehdoton lemppari on Zara. Ulkomailla New Look!

DSC_9815
DSC_0662

7. Mitä asustetta ilman et lähde ulos?
Käytän tosi vähän asusteita... Ehkäpä ilman puhelimen kuoria? Onks ne asuste :-D Hamstraan niitä ihan kauhesti ja mulla on aina pakko olla jotkut kuoret.

8. Onko sinulla jotakuta tiettyä ihmistä, jota ihailet?
Ihailen tosi monia ihmisiä. Ihan tavallisista ihmisistä mun monia ystäviä, jotka on osottanu et mikä vaan onnistuu jos tarpeeks haluaa ja niitä kenellä on rohkeutta tehdä just niinkun haluaa. Lisäks ihailen meijän koiraa, koska se on selvinny niiiiin monesta asiasta hengissä, että siinä vaaditaan jo onnen lisäks jotain sisua..

9. Jos saisit muuttaa yhden asian itsestäsi, mikä se olisi?
Saanko sanoo kolme? En olis niin utelias. Enkä niin kärsimätön. Enkä olis niin epärealistinen ja haluais ihan mahdottomien asioiden toteutuvan.

10. Luetko lehtiä? Jos, niin mitä?
Cosmopolitania! Joskus selailen Hesaria ja töissä aina Iltalehtiä.....

11. Kerro kolme asiaa, joita ilman et selviä päivästäsi?
Puhelin, yhteydenotto Wilmaan ja hammasharja.

Haastan:
Jokaisen lukijan jolla on oma blogi! Haluan myös, että linkkaatte ne tähän jotta voin käydä lukemassa niitä!

11 kysymystä haastetuille

1. Tän hetkinen lempparibiisi?
2. Milloin olet viimeksi satuttanut itsesi ja miksi?
3. Mitä ajattelet ensimmäisenä kun katsot peiliin aamulla?
4. Minkä värinen on lempparivaatteesi?
5. Oudoin tapasi?
6. Missä maassa/kaupungissa olet käynyt viimeksi?
7. Jos sinusta kirjoitettaisiin kirja, mikä sen nimi olisi?
8. Jos saisit yhden päivän olla kuka vaan, kuka olisit?
9. Odotatko jo syksyä?
10. Oletko kuunnellut vielä yhtään joululaulua?
11. Tietääkö joku muu suurimman haaveesi?

4 comments:

  1. Ihana postaus! Tämmöset on kivoja, kun saa tietää vähän enemmän blogin kirjoittajasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Tämmösiä on kyllä kiva lukee! Tee säkin!!

      Delete

Thank you for leaving a comment! ♥