Sep 11, 2013

DIY - kangaskassien tuunaus

Mä oon aina ollut ihan toivoton kaikessa käsitöihin littyvässä. Ala- ja ylä-asteella kudoin kahdet lapaset, ensimmäisen parin lapasista toinen oli n. kaksi kertaa isompi kuin toinen. Älkää kysykö miten se pääsi tapahtumaan. Seiskalla kutomani lapaset olivat loppujen lopuksi saman käden.. Mulla meni myös aina yhden työn tekemiseen semmonen aika, missä muut teki yleensä 2-4 työtä. No sinnittelin ne pakolliset tunnit ja vannoin, etten enää ikinä tee mitään itse :-D

Kuitenkin kangaskasseja oon tykänny tehdä, varmaan siksi ettei mun tarvitse ommella/neuloa/kutoa/virkata tai mitään. Tarvii vaan piirtää ja maalata! Netistä löytyy loistavia ideoita kun vähän aikaa etsii, eikä noi kangaskassitkaan maksa Tiimarissa muutamaa euroa enempää! 

Suosittelen mielummin kangasvärejä, kun tusseja. Väreillä on helpompi täyttää isojakin alueita ja sitä on mun  mielestä paljon helpompi työstää! Purkkien hinnat vaihtelee koon ja myyntipaikan mukaan muutamasta eurosta noin kuuteen euroon!

Tässä videota meidän tuunailusta!

2 comments:

  1. Vau tosi hienoja kasseja teitte, tykkään! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Noi oli tommosia aika nopeatekoisia, ois kiva osata oikeesti vääntää jotain hienoja kuvioita, mut mä oon ainakin niin onneton piirtäjä et se ei varmaan ikinä onnistu.. :D

      Delete

Thank you for leaving a comment! ♥