Sep 15, 2013

Syksymökkeilyä

Moikka vaan kaikki!

DSC_0003
DSC_0124
DSC_0029

Mä oon viettänyt just ihanan ja rentouttavan viikonlopun järven rannassa, mökillä joka me vuokrattiin vuodeksi meille! (Pakko oli vuokrata just nyt kun oon muuttamassa ulkomaille....... No ei vaan :-D) Vaikka onkin tosi ihanaa olla tekemättä oikeen mitään, niin täytyy kyllä myöntää että mä kyllästyn siihen melko nopeesti.. No, onneks olin varannut mukaan pari kirjaa ja kameran! Oon nimittäin tähän mennessä melko usein mennyt sieltä, mistä aita on matalin ja kuvaillut kameran automaattiasetuksilla. Joskus oon jaksanut säädellä ja väännellä noita manuaaliasetuksiakin, mut nyt perehdyin niihin oikein kunnolla ja pääsinkin ehkä vähän jyvälle miten niitä kannattaa käyttää!

DSC_0154

Oli niin ihanaa nukkua 10-11 tuntia ja käydä kävelemässä metsäpolkuja pitkin, tai vaan istua laiturilla, syödä karkkia ja lukea hyvää kirjaa. Huomaa kyllä, että syksy on niin mua varten! Vai oonko ainoa kenen mielestä syksyisin on helpompi hengittää ja ihan oikeesti tuntuu siltä et ilmakin olisi raikkaampaa? Muutenkin miellän syksyn aina uuden aluksi, silloin on helppo aloittaa puhtaalta pöydältä.

DSC_0118
DSC_0148
DSC_0053

Tykkään välillä viettää aikaa ihan vaan perheen kanssa, vaikka tuolta mun sisarukset puuttuikin! On kiva vaan olla ja rentoutua niiden ihmisten kanssa, jotka kuitenkin tuntee sut parhaiten. Käytiinkin tänään iskän kanssa testaamassa meidän veneen perämoottoria ja vaikka mulla on joku lievä vesiahdistuspelkotilamikälieonkaan, niin silti veden äärellä oleminen rentouttaa ihan kauheesti ja tommonen suht matalalla järvellä prutkuttelu ei onneks aiheuta niin kamalia kauhu skenaarioita, mitä merellä seilaaminen toisinaan tekee :-D Mutta se johtuu siitä, että oon niin vainoharhanen ja pelkään aina kaikista pahinta, mitä voi sattua. Wilma osuvasti sanoikin, että jos sitä aina ajattelis kaikkea mitä voi sattua niin ei pystyis nauttimaan tai tekemään mitään sellaista.

DSC_0087
DSC_0194
DSC_0069

On muuten hassua miten voin olla näin uupunut, kun oon viikonlopun lähinnä maannut, käynyt syömässä ja mennyt makaamaan johonkin muualle. Iho kiittää meikittömästä viikonlopusta, mutta kamera ei... Siksi vähäinen nassukuvien määrä, mun iho on nyt jotenkin taas tosi huonossa kunnossa.. :-( Oisko kellään mitään hyviä vinkkejä antaa ihonhoitotuotteista? Mulla on aika pintakuiva iho, mutta jostain näitä näppyjä silti aina ilmestyy.. Musta tuntuu, että oon kokeillu kaikkia aineita mitä perusmarketeista löytyy, mutta mikään ei oikeen auta!

2 comments:

  1. Tosi ihania kuvia ja voi että tuo koira, sulin!:D Mullaki on vaikeuksia löytää hyviä ihonhoitotuotteita, omistan aivan älyttömän kuivan ihon ja mikään tuote ei tunnu olevan hyvä, kokeiltu on markettien tuotteita ja apteekin mutta ei vaa löydy hyvää :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww kiitos! :) Ja ääh, niin ärsyttävää! Oon testannu monia tuotteita joita kaverit on kehuneet maasta taivaisiin ja oon itsekin huomannut eron heidän kasvoilla, mutta mulle ei tunnu auttavan mikään! :(

      Delete

Thank you for leaving a comment! ♥