Sep 12, 2013

Exciting news about London

Hellurei taas! Noita ajastettuja postauksia tulikin reissun jokaiselle päivälle ja nyt saatte sitten ihan reaaliaikaista päivitystä. Tehtiin tosiaan tommonen kolmen päivän pikareissu Lontooseen Wilman kanssa! Osa teistä ehkä tietääkin jo, mutta nyt mä uskallan kirjoittaa sen tännekin: mä muutan mun parhaan ystävän kanssa kolmen viikon päästä Lontooseen!!!

DSC01583

DSC01589


Tosi vaikeeta uskoa. Lähdettiin Lontooseen etsimään asuntoa ja lähdettiin sieltä niin, ettei mikään ollut varmaa. Nyt pitäisi olla, nimittäin saatiin pari tuntia sitten vahvistus, että saadaan se kämppä, mitä eniten haluttiin! Oon niin innoissani, vaikka samalla mua vähän jänskää että osaanko mä hoitaa kaiken ajoissa ja kaiken tarvittavan. Mutta eiköhän kaikki järjesty! I'm so so so excited!


En pysty kirjottamaan mitään muuta koska oon niin innoissani, mutta ajattelin tulla tännekin ilmottamaan! :-) ♥

DSC01588
DSC01572




12 comments:

  1. Ooo miten ihanaa!! :) onko teillä siellä töitä tai opiskeluja tms.? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänä syksynä on tarkotus ainakin alottaa vaan työskentelyllä! :)

      Delete
  2. Voou! Vähän siistiä :) tee joku postaus mistä tommonen idea lähti ja teiän tulevasta kämpästä ja mahd. töistä ym!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep! :) ja joo teen varppina, ollaan niin innoissaan jo sisustamassa ja muuta!

      Delete
  3. hei hirmupaljon onnea! oon kateelliin ;)

    ReplyDelete
  4. Kauanko teillä on suunnitelmissa olla vai meettekö vaan fiiliksen mukaan? Ulkomailla asuminen on hieno kokemus ja lontoo varmasti upee paikka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainakin vuosi, Wilmalla on tarkotus ens keväänä hakee sinne yliopistoon ja mäkin haluisin, mutta saa nähä miten sujuu ja tuleeko semmonen olo, että haluis takasin Suomeen! :)

      Oon niin fiiliksissä lukenu sun postauksia, kun on tajunnut että pääsee itsekin kohta ulkomaille!

      Delete
  5. oi onnea! ihanat kengät muuten molemmilla vikassa kuvassa, saako kysyä mistä ostettu?:)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment! ♥