Oct 8, 2013

Lazy mornings

Voisin pahotella jo näin alkuun näitä tuhatta ja yhtä (kolmea) samanlaista kuvaa Hennistä, mut se oli vaan yks aamu niin söpö! Ajattelin tehdä perjantaina päivä mun kanssa -postauksen kuvina, mutta unohdin ottaa kuvia sen jälkeen kun nousin ylös sängystä joten luovutin sitten.

DSC_0018
DSC_0011
DSC_0019

Miten söpö voi pieni otus olla?! Mulla oli näitä kuvia vielä n. 20 lisää kamerassa, muttakun se oli niiiiiiiiin söpö! Puspus.

Tein tänään perus Annikat kun olin kuvailemassa ulkona. Otin kaukolaukaisimella kivoja kuvia ja sit jossain vaiheessa sain loistoidean, että "hei otampas semmosen hienon kuvan missä heitän näitä lehtiä tälleen ilmaan". Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille joka arvaa mitä tapahtui? No viskasin sen kaukolaukasimen niiden lehtien mukana enkä enää löytänyt sitä sitten mistään...

DSC_0022
OOTD11

Tarvisin varmaan jonkun palkinnon tästä mun toiminnasta kaiken elektroniikan suhteen! Mitäs mä oon heitelly tässä parin kuukauden aikana menemään, puhelimen, objektiivin, kaukolaukasimen... Mulla kun sitä rahaa on kun roskaa niin eihän se mitään! No juu, ei tonkaan tilanteen eeppisyydelle osannu ku nauraa, vaikka voinkin myöntää et kahden huonosti nukutun yön jälkeen sen kaukolaukkarin ettiminen tuhansien lehtien joukosta sateessa ei ollutkaan mitään lempparipuuhaa.

Mun on nyt pakko hipsiä nukkumaan (miks kirjotan postaukset aina näin myöhään ja väsyneenä nykyään??), jotta oisin huomenna vähän paremmalla tuulella! Heipsunhei ♥


No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! ♥